Sabtu, 6 April 2013

HARI KELUARGA PENDUDUK KGTELOK RAMBONG,BT8

Program    : Hari Keluarga Penduduk Kg.Telok Rambong, BT8, DUN Bayu.
Tarikh: 24 Mac 2013.
Masa: 12.00 Tenghari.
Tempat: Lata Mengkuang, Bendang Man, Sik.
Catatan        : YB Cikgu Johari dijemput bagi menyampaikan hadiah dan menutup majlis yang dihadiri hampir seluruh penduduk kampung tersebut, Majlis yang dianjurkan oleh Ust Zambri Che Teh, MKK Kg.Telok Rambong itu turut disertai penduduk dari pelbagai golongan, Majlis yang bertujuan merapatkan hubungan penduduk ini dikendalikan sepenuhnya MKK dan PAS Cawangan kampung tersebut, Turut hadir pada majlis ini ialah pimpinan PAS MTD Bayu, DPP Baling, En.Rajendran, Pengerusi DHPP Baling.

HARI KELUARGA PENDUDUK KG.TELOK RAMBONG.

YB Cikgu Johari berucap semasa perasmian penutup Hari Keluarga Kg.Telok Rambong, Turut kelihatan Ust Zambri ( Kanan ) dan En.Rajendran ( Kiri ).
Sebahagian daripada penduduk yang memeriahkan Hari Keluarga


YB Cikgu Johari menyampaikan hadiah kepada salah seorang pemenang.




En.Rajendran turut menyerahkan hadiah kepada pemenang.




Para peserta mengaminkan doa semasa majlis penutup Hari Keluarga.

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam