Jumaat, 24 Februari 2012

YB Terus Mendekati Rakyat

Program    : Perasmian Mesyuarat Agung Pas Cawangan, Ziarah Dan Lain-lain.
Tarikh: 21-22 Februari 2012.
Masa
Tempat: DUN Kupang & Bayu.
Catatan        : Pelbagai program diatur bagi terus mendekatkan YB dengan rakyat serta lawatan ke tempat-tempat yang ditimpa bencana, Seperti kebiasaan pada waktu petang YB akan meneruskan aktiviti ziarah dan sumbangan kepada rakyat yang sakit, Pada sebelah malam YB akan memenuhi jadual perasmian mesyuarat agung Pas cawangan dalam kawasan Baling.

21 FEBRUARI 2012
21/2/12- 10.00 pagi-- YB Cikgu Johari bersama Ust Ashri Abd Rahman, Setiausaha DPP Baling ( Kanan ) melihat kesan tanah runtuh berhampiran rumah penduduk di Kg.Jernang, DUN Kupang.
12.00 tghari-- Ust Ashri Abd Rahman, Setiausaha DPP Baling menyerahkan sumbangan kepada seorang pemuda yang sakit di Kg.Bukit Hitam, Kuala Pegang, DUN Kupang sambil diperhatikan YB Cikgu Johari.
5.30 petang-- YB Cikgu Johari menyerahkan sumbangan kepada pasangan suami isteri yang terlibat dalam kemalangan jalanraya baru-baru ini di Kg.Baru, Kg.Lalang, DUN Bayu.
10.00 Malam -- YB Cikgu Johari menerima cenderahati daripada Ketua Pas Cawangan Kg.Rambong, Pulai, DUN Bayu selepas merasmikan mesyuarat agung tahunan Pas cawangan tersebut.

22 FEBRUARI 2012
YB Cikgu Johari hadir ke majlis penyampaian hadiah perlawanan bolasepak anjuran MKK Kg.Charok Salang, DUN Kupang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog